18 травня

⋆ Доброго ранку, дня, вечора ⋆ Картинки, листівки, привітання.


Вітаю , мої любі учні.
 Сьогодні починається ще один тиждень дистанційного навчання.
Надіюсь ви так само гарно будете працювати та радувати мене своїми досягненнями. 
Отож, розпочинаємо...

Я досліджую світ

Розпочинається новий навчальний тиждень у нашій онлайн-школі. Я — вовчик Криволапко!
 Як гадаєш, чому в мене таке ім'я? Сьогодні ти дізнаєшся, як я познайомився з родиною кабанів.
Обери 9 завдань, які ти плануєш обов'язково виконати на цьому уроці. Вибирай уважно, щоб нічого цікавого не пропустити! Намагайся виконувати кроки повністю. Розпочнімо!



Українська мова
Позакласне читання с.102 - 103
- прочитай оповідання "Ледача подушка"
Код доступу 275044
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

казку"Сьома дочка"
- дай усно відповіді на усі запитання
- приготуй переказ казки "Сьома дочка", запиши його на диктофон та надішли мені на вайбер

Розгорни зошит, запиши число, дистанційна робота та письмово дай відповідь на таке запитання 
"По - справжньому любити маму - це значить...."

Математика
Сьогодні ми попрацюємо над перетворенням іменованих чисел.
Переглянь відео...
 
Презентація. Дії з іменованими числами. 2 класПрезентація. Дії з іменованими числами. 2 клас

Розгорни зошит , запиши число, дистанційна робота.
Працюємо з підручником математики на с.124 - 125
 1 крок- завдання 2 (попрацюй  усно з батьками)  Перетвори іменовані числа за зразком.
2 крок  - завдання 3( письмово) Подай величини в менших одиницях вимірювання.



Перевір себе 




Дякую тобі за старання. Чекатиму результатів. 




Коментарі