12 січня

 



Я досліджую світ

Мандрівка нашою Батьківщиною з кумедними жевжиками триває. Вивчаючи цю тему ми побуваємо у Львівській і Миколаївській областях. Дізнаємося, яких традицій святкування Різдва дотримуються на Львівщині, пригадаємо, як відзначають це свято у вашій родині.
Довідаємося, що символізує різдвяний дідух і навчимося його плести. З’ясуємо, яких життєвих правил дотримуються мільйонери, і поміркуємо, як ви можете заробити свої перші гроші.
Дізнаємося, чому Миколаїв називають містом кораблів, і відкриємо для себе правила гри “Морський бій”. З’ясуємо, де в Україні зимують лебеді. Пригадаємо, чим можна підгодовувати птахів, що зимують у нашому краї, та виготовимо для них оригінальну годівничку. Дізнаємося, як слід поводитися, якщо вас переслідує незнайома людина чи телефонний шахрай.

https://svitdovkola.org/3/lessons/17.2

Математика
Запиши число, класна робота

1. Попрацюй над рівняннями
х * 3 = 3 * 7

8 * х = 8 *9

х * 10 = 6 * 10

Задача 2
Два редактори відредагували за 3 місяці 24 книги. Скільки книг відредагує 1 редактор за  1 рік, якщо буде так само працювавти?
 
2 редактори  3 міс. - 24 книги
1редактор  1 рік ( 12 міс.) -  ? книг

3.  Знайди і запиши периметр прямокутника зі сторонами 4см і 9см. ( використай усі відомі тобі способи)
Попрацюй самостійно
Задача 1
В зоопарку за 3 дні 5 моржам дали 30 кг риб - порівну кожному. Скільки кг риби треба 1 моржу на 1 день за однакової щоденнох норми.

Задача 2
У 5 ящиках 50 кг слив. Скільки кг слив у 3 таких ящиках?

Очікуватиму твоїх письмових результатів. 


                          Українська мова 
Робота  з підручником с. 109 - 110 
Пригадайте :
  • Що таке п'єса ?
  • З чого складаються п'єси?
  • Що таке репліка?
  • Що таке ремарки?

Сьогодні ми спробуємо написати свою п'єсу на основі казки "Колобок"


План роботи: 
  1. Напиши назву п'єси.
  2. Напиши дійових осіб.
  3. Придумай скільки сцен буде у твоїй п'єсі. Опиши де  відбуваються події.
  4. Напиши діалоги між дійовими особами.
  5. Прочитай п'єсу із членами родини. 
  6. Виконай самоперевірку.

П'єса за мотивами української народної казки «Колобок»

Дід. Щось я дуже зголоднів, їсти хочеться. Щоб його смачненького скутувати?

Баба. Дідусю, у нас борошно закінчилось, немає з чого тісто замісити та пиріжків напекти.

Дід. Піди, бабусю, в комірчину та позмітай з поличок залишки борошна й спечи буханець хліба.

(Баба місить тісто, ставить його в піч і дітає з печі Колобок)

Баба. Дідусю, подивися : я тобі Колобка спекла.

Дід. Який чудовий! Такий запашний, рум'яний.

Баба. Покладу його на лаву – нехай вихолоне!

(Кладе Колобка на голову учня, що сидить на стільчику).

Дід. Дякую бабусю! Дякую, рідненька! Спасибі, моя найдорожча.

(Цілує їй руку і обоє виходять).

Колобок. (усміхається радісно, роззирається довкола). Як тут гарно, як тут свіжо, просторо… Не те що в печі! І тісно, і гаряче, і дим докучає.
Подамся я в мандри…. Вивчу життя… знайду друзів хороших.Та Бабуся, яка мене спекла, і дідусь, який так любить мене, - не пустять! Що робити?... Утечу! Нікому нічого не скажу. ( Підстрибує, весело наспівує.)

Я від Бабусі втік, я від Дідуся втік… Ля-ля-ля! Ля-ля-ля!

(Вистрибує Зайчик з морквинкою в руці)

Зайчик. У лісі, лісі темному, де ходить хитрий лис,
Росла собі ялинонька, і я із нею ріс.
(Зайчик здивовано) Ти хто? Звідки взявся? Я тебе не бачив раніше в лісі?

Колобок. Я – Колобок, мене Бабуся спекла у печі. Дідусь у мене є. Вони мене дуже люблять, але я хочу мандрувати. Адже крім печі я ще нічого не бачив, ніде не бував, а світ такий цікавий. У мене, навіть, друзів немає. Давай будемо дружити, разом подорожувати…

(Підстрибує і весело співає).

Я від Бабусі втік, я від Дідуся втік… Ля-ля-ля! Ля-ля-ля!

Зайчик. Як ти міг не попередити Бабусю, не запитав дозволу в Дідуся? Так, хлопче, неможна. Ми Зайці так не робимо. Помилку потрібно виправити і намагатися більше ніколи її не припускатися. Повернешся – вибачишся! Моркви хочеш?

Колобок. Ні ! У мене в печі такого не було. То ти будеш зі мною дружити? 

Зайчик. Добре, Колобочку, будемо дружити! А зараз прощавай.

Колобок. Прощавай, друже Зайчику!

(Назустріч Колобкові виходить Вовк)

Вовк. Я старий Вовк- сіроманець, лісу добрий охоронець.
Усе я в лісі пильную, усе я в лісі стережу.

Колобок. (шанобливо) Здрастуйте, дядечку!

Вовк. Доброго здоров'я й тобі. Ти хто? Звідки родом? Куди мандруєш?

Колобок. Я – Колобок, мене Бабуся спекла у печі. Дідусь у мене є. Вони мене дуже люблять, але я хочу мандрувати. Адже крім печі я ще нічого не бачив, ніде не бував, а світ такий цікавий.

(Підстрибує і весело співає).

Я від Бабусі втік, я від Дідуся втік… Ля-ля-ля! Ля-ля-ля!

Вовк. Утік? Не спитав дозволу? Не попередив? Ах ти непослуху! І не соромно тобі? Не совісно? Та я тебе зараз….

Колобок. Дядечку Вовк, не їжте мене. Я зрозумів свою помилку. Я її виправлю. Буду добрим і послушним. А вам, дядечку, спасибі за науку! До побачення.

Вовк. Прощавай. Колобочку! Щасти тобі! Та не забудь вибачитися перед Бабусею і дідусем.

(Вайлувато виходить Ведмідь, співає свою пісню)

Я Ведмедик дуже гарний, в лісі проживаю.
І малинку, і медок дуже полюбляю

(Помічає Колобка) А хто це в мої володіння завітав? А дозволу в мене ти запитав?

Колобок. (шанобливо) Здрастуйте, дядечку!

Я – Колобок, мене Бабуся спекла у печі. Дідусь у мене є. Вони мене дуже люблять, але я хочу мандрувати. Адже крім печі я ще нічого не бачив, ніде не бував, а світ такий цікавий.

(Підстрибує і весело співає).

Я від Бабусі втік, я від Дідуся втік… Ля-ля-ля! Ля-ля-ля!

Ведмідь. Від мене не втечеш. Я займусь твоїм виховання.

Колобок. Ведмедику, не сваріть мене. Я повернуся додому. Стану слухняним..

Ведмідь. Ну добре. Повертайся додому, там тебе вже давно шукають.

Колобок. Дякую вам, до побачення!

Лисичка. (Іде назустріч Колобкові і весело співає.)

Я Лисичка, я сестричка, не сиджу без діла.
Я гусяток пасла, полювать ходила…

Я така голодна… (Бачить Колобка, облизується). Який запашний, який рум'яний, який апетитний… Я його з'їм…

(До Колобка.) Ти чув мою пісеньку? Ти чув яка я працьовита? Я не сиджу без діла. А ти куди йдеш?

Колобок. Я – Колобок, мене Бабуся спекла у печі. Дідусь у мене є. Вони мене дуже люблять, але я хочу мандрувати. Адже крім печі я ще нічого не бачив, ніде не бував, а світ такий цікавий. У мене, навіть, друзів немає. Давай будемо дружити, разом подорожувати…

(Підстрибує і весело співає).

Я від Бабусі втік, я від Дідуся втік… Ля-ля-ля! Ля-ля-ля! Ля-ля-ля!

Лисичка. Дуже гарна пісенька і ти її так гарно співаєш! Ану заспівай мені, будь-ласка, ще раз!

Колобок (задоволено співає) Я від Бабусі втік, я від Дідуся втік… Ля-ля-ля! Ля-ля-ля!

(Лисичка підкрадається, ось-ось схопить Колобка)

Сорока. Я літаю над лісом і шукую таку гарну дитину – Колобка. Його розшукують дідусь з бабусею. Аж бачу лисиця вже намірилась його з'їсти. А цей бешкетник ще й для неї пісеньку співає…

(До Лисиці) Ану геть звідси, відійди!

(Бере Колобка за руку.) Не дам з'їсти запашного і рум'яного Колобка! 
Домандрувався? Тебе мало Лисиця не з'їла! Пішли я відведу тебе додому.

(Виходять Дід і Баба і підбігають до Колобка. Обнімають його.)

Сорока. Доброго вам дня і здоров'я, Дідусю й Бабусе! Ось ваш Колобок з мандрів вернувся.

Дід. Дякуємо вам, що знайшли і повернули нашого втікача.

Баба. Іншим разом, як пектиму Колобка – спечу Кубика, щоб не зміг покотитися.


               Попрацюй самостійно у робочому зошиті на сторінці 61, завдання 2, 3

Дякую за роботу. До зустрічі!!!























Коментарі