13 січня

 


                        Я досліджую світ

Сьогодні ми разом із жевжиками помандруємо до Львова, поринемо в далеке минуле цього міста, дізнаємося, чим воно славиться.

Переходь за посиланням та дізнаєся багато цікавого

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/3

Попрацюй самостійно

підручник с.7 - 9, зошит с. 5 ( напиши про назву свого населеного пункту, на окремому аркуші паперу)

             Українська мова

Актуалізація опорних знань:
1)Що ми називаємо іменником?
2) На які запитання відповідають іменники – істоти ? (приклад)
3) На які запитання відповідають іменники – неістоти? (приклад)
Гра "Власна чи загальна"
Будинок, дівчинка, Київ, слива, Марія, дядько, машина, Сергій Іванович, дерево, пиріг, Мурка, озеро, Карпати, Тарас Шевченко, слон, хліб.
 Повідомлення теми і мети уроку:
Молодці діти! Ви вже багато знаєте про іменник, як частину мови. А сьогодні ми з вами дізнаємося ще про одну властивість іменника. 
Сприймання і усвідомлення нового матеріалу:
- Відгадайте загадки. Назвіть слова – відгадки. В яких будиночках вони живуть?
Сильний, добрий, справедливий,
біля нього ми щасливі.
Знає, вміє він багато.
Гордимось, бо це наш …. (тато)

Пестить, ніжить і голубить,
розуміє, дуже любить.
Я до неї пригорнуся,
бо вона моя …..(матуся)

А в мами і тата хто є? (дитина – дитя). 

- Як правильно сказати?
Тато – він мій, вона моя, воно моє? Мама – він мій, вона моя, воно моє? Дитя – він мій, вона моя, воно моє?

- Діти, яку частину мови ми використали, щоб назвати відгадки? (іменник)

- Діти, іменники до яких можна підставити слова: він мій, належать до чоловічого роду.

- Іменники, до яких можна підставити слова: вона моя, належать до жіночого роду.

- Іменники, до яких можна підставити слова: воно моє, належать до середнього роду.

Чоловічий рід    Жіночий рід         Середній рід

Тато Матуся Дитя

Відкривайте підручник, прочитаємо правило с.110
Працюємо у робочому зошиті с.62 завдання 1

Засвоєння та формування знань, умінь і навичок.
Чоловічий рід (він мій)  Жіночий рід (вона моя)  Середній рід (воно моє)
Записуємо слово і визначаємо рід іменників
ШКОЛЯР  АБРИКОС  НОСОРІГ  УРОК  ЙОД  СЕКУНДА  ВЕСНА  ОЛЕНКА  ЇЖА  ХУСТИНА
БЛЮДЦЕ  ТЕЛЯ  КОЛО  ІМ’Я ВІКНО
Висновок:
- Іменники, до яких можна підставити слова «він мій», належать до чоловічого роду.
- Іменники, до яких можна підставити слова «вона моя», належать до жіночого роду.
- Іменники, до яких можна підставити слова «воно моє», належать до середнього роду.
VІІ. Заключна частина. Рефлексія.

Попрацюй самостійно у робочих зошитах на с.62 - 63 завдання 1,2

Математика

Сьогодні працюємо над перетворенням одиниць вимірювання 

Запиши число, класна робота

Завдання 1

Завдання 2


Завдання 3

Попрацюй самостійно
                                                
                                           Задача 1


Образотворче мистецтво

Сьогодні створюємо " Зимовий пейзаж"


                       Чекаю твоїх письмових результатів

Коментарі

Дописати коментар