19 січня

 


Я досліджую світ
Разом із жевжиками ми поглибимо знання про інформацію. Дізнаємося, чи завжди інформація буває достовірною.

Розкажіть за схемою, які властивості має інформація. Поясніть, як ви розумієте ці властивості.

Попрацюйте зі схемою самостійно. За бажання ви можете зателефонувати друзям / подругам та обговорити з ними інформацію зі схеми. Чудово буде, якщо свої міркування ви підтвердите прикладами.

Дізнайтеся, з якого джерела хлопчик отримав потрібну інформацію.


Прочитайте про види декоративного розпису. Уважно розгляньте світлини (див. роздруківку “Українські декоративні розписи”). Запам’ятайте основні ознаки кожного виду розпису.
Декоративний розпис почався з настінного малювання, розпису печі та меблів, посуду. З часом у різних місцевостях сформувалися свої види розпису, які збереглися донині.


Косівський розпис народився в українських Карпатах, у місті Косові Івано-Франківської області. Характерні кольори для цього виду розпису: білий, зелений та охра. Основні елементи косівського розпису — квіти, візерунки, що переходять у геометричний орнамент; птахи та зображення людей у національному гуцульському одязі.
Опішнянський розпис родом з Полтавської області. Опішнянська кераміка відома ще з XVII століття. Опішнянські візерунки вирізняються життєрадісністю і яскравістю. На виробах малюють ягоди, листя, кривульки, квіти, метелики, сердечка, гілки тощо.




Бубнівський розпис поширений у Вінницькій області, у місті Гайсин. З-поміж інших видів розпису його вирізняють дивовижні рослинні орнаменти й жовто-коричневі, білі, блакитні та сірі кольори.
Петриківський розпис народився в селі Петриківка Дніпропетровської області. Виник у ХVІІ столітті. Характерною рисою творчості петриківських народних митців було використання рослинно-квіткового орнаменту для декоративного оздоблення. Вибір традиційних кольорів Петриківського розпису доволі обмежений: червоний, синій, жовтий, коричневий, зелений; рожевий, жовтогарячий. Окрім того, ніколи не змішують одну фарбу з іншою.


Яку інформацію ви отримали з розповіді?




Українська мова

Робота з підручником с. 8 
Вправа 1 письмово
Заміни сполучення слів за зразком. Підкресли прикметники
Вправа 2 Розглянь малюнок. Доповни речення прикметниками.


Попрацюй самостійно
підручник с. 9 Редагуємо


Математика

Попрацюй усно

Робота з підручником с.8 - 9
Завдання 1, 2 (усно)
Завдання 3.4 Працюємо разом (письмово)

Код доступу 8808327 використайте цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
                                   
                                            Попрацюй самостійно
                                підручник с. 9 , завдання 7, будиночок.


Коментарі